Tuesday, 1 May 2012

jamuan makan hari pekerja

salam readers,

Hari ni aku pergi jamuan makan kat rumah kawan . Jamuan sempena apa eh? HAHA, aku sendiri pun tak tahu. Aku rasa mama kawan aku ni rajin sangat kot. Ye la, hari ni kan hari pekerja, hari cuti. sebab tu kot dia ajak kitaorang pergi makan. Rezeki depan mata. siapalah berani tolak kan?

err... dah macam mak datin je ak ni

ni la kawan2 aku

yang tengah tu la tuan rumah :)
terima kasih yerp ajak aku makan

tembam gilakk aku *as usual




kitaorang dah nak balik tapi farah baru je datang *sempat jugak ambik gambar

conclusion nya, aku kenyang makan nasi dagang dan 3 kali refill air. Dahaga betul nie. biasalah Malaysia kan panas>so hot<. 


1 comment: