Monday 30 April 2012

happy birthday BFF

Assalam readers,

esok hari jadi kawan baik aku. nama dia ERRA. oh, semestinya bukan erra fazira. nama penuh dia , Nor Amira Shahira.*x tanya pun kau cah!  okay! fine. biar la. nak bagitahu jugak.

Tak tahu nak bagi hadiah apa. Dia pun takde kat sini. sekarang pun macam susah nak jumpa. LOL, kekeringan idea! jadi, langkah pertamanya. saya buat ni----------------->


HAHA, hodoh giler aku! takpe la. asalkan kreatif

Langkah kedua plak hantar mesej dan kol nanti. mesej tu siap ada background muzik happy birthday lagi taw.    muzik tu saya buat sendiri. main gitar lagu happy birthday. simple je :). nak ambik video, kamera fon plak rosak. so, saya record je la. tapi rugi la, takboleh tengok saya main gitar depan2. kalau tak mesti dia terharu giler.kuikuikui.

Langkah ketiga plak nak buat apa eh? nak bagi hadiah pon dia takde kat sini. belanja topupkah>??? okay. boleh consider idea tu. anymore idea???

5 comments:

  1. waaaaaaaaaaaaaa... erra !!! indu nye ke ye.. hepi belated bufday rra!! HAHAHA.. terlambat sudaaaaa.

    ReplyDelete
  2. hahahaha hidup biar selalu hepi : THANK YOUUUU..
    chah,: aku ade idea la sayammm... yang ketiga nati aku balik,bwk aku jalan2, bagi hadiah besar buat prank hebat2 HAHAHA

    ReplyDelete
  3. oke..sweet sgt! hahahha...if i could be Erra,i should really Thanks to God for give me a friend like you...Wahh,giler speking hancuss! hahahah...

    ReplyDelete
  4. thanks wahida :) I hope so :)

    ReplyDelete