Sunday 29 April 2012

ketagih warna PINK

Assalam readers

sekarang , angkat tangan siapa suka warna pink? waa, ramainya perempuan yang suka pink. same goes to me. I really2 love pink. laki? HAHA, ala nanti orang cakap mamat jambu plak kan. okay la. okay la.

kenapa pink? kenapa x pilih biru ke , hijau ke? mesti kau suka sangat tengok citer barbie nie kan?. sebab tu suka sangat pink. hmmm, xde la...bukan sebab tu

 --------------->sebab pink tu comel. 

---------------->sebab pink tu awesome

-----------------> sebab pink tu ada aura tersendiri


gambar ni ditangkap 2 tahun yang lepas.* fuh, penat jugak nak geledah rumah cari gambar ni


Pernah jugak try beli barang2 warna oren. ceceehh, bajet nak tukar minat la nie. tapi still xboleh. nak jugak kumpul barang warna pink.


this is my stuff and i really love it

kalau korang nak tahu, aku ni seorang gadis kecil yang mempunyai angan2 dan cita-cita yang besar. Aku teringin sangat nak dapat sport car, laptop dan iphone warna pink. Siapa boleh tolong belikan? Aku belanja teh tarik kat kedai mamat depan tu.Memang tak mungkin la kan. sebab tu aku suka berangan angan
 




Jika aku bisa mendapatkannya, alangkah indahnya hidup ini

5 comments: