Wednesday 23 May 2012

sambut birthday plus last day hangout

hello.hello and hello

last day hangout? LOL. sedihnya. 2 3 bulan ni kitaorang selalu kuar sama2. makan, bowling, lepak pantai, lepak rumah, karoeke and banyak la. boleh katakan setiap hari kitaorang keluar. duit poket pun makin tipis. kuikui. tapi best la. enjoy. so hari nie, seperti yang dirancang kitaorang sambut birthday nisha dan qori kat KFC.

kitaorang makan kek chocolate indulgence( my favorite) yummy2. tapi nisha, shah dan qori makan tak abis pon. HAHA..

pinggan aku warna hijau

comel kan. warna warni pinggan kitaorang



tu la nisha, comel kan. sebelah dia tu shah bukan qori. sweet :)

Kenyang giler makan. then aku bagi hadiah kat diaorang nie.. Due2 orang aku bagi baju, birthday boy and birthday girl sebagai tanda kenangan yang terakhir. sob3. sedih taw.lagi sedih biler gamba yang aku amik tu tak boleh bukak folder dalam pendrive. ntah macam mana boleh hilang.

nasib baik gambar qori pakai baju yang aku bagi tu masih ada

 
 tadaa. ni la dia. baju superman. Nisha pon aku bagi baju superman. adil dan saksama.HAHA.. semoga hubungan persahabatan kita ni akan kekal sampai bila2.After makan2, kitaorang main bowling. as usual aku kalah lagi.tapi takpe.korang tunggu. nnti tengok la. aku pasti menang , HAHA *angan2 je lebih



No comments:

Post a Comment