Saturday 2 June 2012

Alhamdullilah, rezekiku medic jordan

Assalamualaikum semua,

Ya Allah, bersyukurnya dan gembira sangat sangat. Akhirnya impian aku nak melanjutkan pelajaran ke luar negara tercapai jugak. Ni la impian dan cita-cita aku sejak form 1 lagi. tapi mungkin negara  je berbeza. Aku teringin sangat nak pergi russia tapi dapat jordan.LOL.. actually jordan is much better than russia kan.

Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui yang terbaik untuk kita semua. First2 aku check link mara tu aku tak dapat taw. so, kecewa la jugak. tapi takde la sampai nangis2 sebab aku percaya rezeki tu ada kat mana2. Then, baru2 ni mak aku check aku dapat. seriously memang tak percaya.


Ni la permulaan hidupku yang baru. Walaupun rasa macam takut, cuak nak amik medic ni sebab aku nie ada satu problem yang sampai sekarang masih menjadi-jadi lagi which is 'minah pelupa' okay.tapi aku perlu buktikan pada semua orang aku boleh lakukannya.

Program ni under JPA. Foundation kat INTEC selama 4 bulan. InsyaAllah bulan 9 ni aku fly ke Jordan, 6 tahun. Bermula lah hidup aku sebagai pelajar medic. aku hanya minta pertolongan daripada-Mu Ya Allah, semoga perjalanan hidupku ini dipermudahkan. Amin

4 comments:

  1. tahniah dik..blaja sungguh2 nati yek =)

    ReplyDelete
  2. tahniah dik kechik ...kt sne nnt jgn lpe aq lak ...
    boring2 contact la aq ..haha ...gudluck ..

    ReplyDelete