Wednesday 13 June 2012

KOPITIAM PAK LI, pernah try?

salam readers,

aku ni kalau pasal makanan cepat je. HAHHA, hari nie aku nak promote tempat makan which is kopitiam pak li. pernah tak korang pergi makan kat sane? seksyen 18, shah alam. Ada tanda daripada jalan2 cari makan lagi tu, so kitaorang bajet makanan kat sini mesti best punye.

Apa yang special sangat kat sini? Setakat ni aku rasa nasi ayam lemon kot yang best. Harganya pon berpatutan berbanding kopitiam yang lain.Ramai la pelanggan kopitiam nie. meriah la plak time2 malam cam gini.

aku pun first time datang sini. tu pun sebab kawan2 aku nie excited sangat nak try masakan kat sini. HHAHA, so, apa lagi terjah je la. Aku order mango juice. tapi macam masam sangat lol. tapi kalau yang ice blended punya best. try la.

with nailahh.:)


No comments:

Post a Comment