Saturday 9 June 2012

my new friend, AIN KZUE:))

Assalamualaikum kawan,

Ahlan wassalam yang akhi.. words from bahasa arab. HAHA.. baru start belajar bahasa syurga ni. Eh,  cuba baca title blog aku kat atas ! my new friend? yes! Ain namenya. HAHA, aku kenal dia nie kat intec la. Dia ni budak terengganu jugakk.. boleh jadi geng la! satu kepala.

kenapa aku suke kawan ngan dye eh?? cuba teka, HAHA. okay2.. lets check it out

1. sebab dia ni happy go lucky

2.Ain macam erra. sape erra??? LOL.. erra tu kan beshtish aku. kan dah bagitaw lam post2 yang lepas. lupe lettew.

3. sebab dia ni kalau suruh teman pergi mana2 , dia on je,, i like :))) i teman u, u teman i yerpp. HAHAH

4. Ain ni kecoohh,, HAHA,, kalau dalam sehari tu dye diam je, mesti ada something wrong somewhere la tu

5. korang nak tahu tak? Ain ni ada syokk kat someone taw. takpernah2 dye blushing, tetibe je jumpe budak tu , pipi dia jadi merah..HAHA.. lawak giler wehh

6. Tapi, ain ni kalau barang dye hilang, pergghh memang muka stress giler a.. rela tak makan lol. nasib baik dia ada kawan yang baik suruh dia doa banyak2.. *perasan gler!

7. Best jugak study ngan dia nie. penerangan dia nie jelas dan senang nak faham. not bad friend :)

8. Peramah orangnya. semua orang la dia tegur. even tak kenal pun dia tegur. HAHA,, aku nie shy shy cat kot. kalau jumpa orang for the first time mesti tak banyak cakap

9. orang kurus tapi makan banyak* untung la rate of metabolism tinggi 

10. suka sangat basuh baju. Aku pon tak paham asal dia ni rajin sangat. HAHA





kami nie memang gila gambar!! 


Dah kenal kan ain? tu la kawan baru aku kat intec. nsib baek tak bosan sangat duk sinio. yes! i love it


 

No comments:

Post a Comment