Sunday 15 July 2012

cinta dan remaja

assalam :))

hari ni birthday aku, promote birthday plak. HAHA, saje je cakap. takde kena mengena antara yang hidup atau yang mati pun.eh, awak awak,tengok topik kita hari ni, CINTA DAN REMAJA ! menarik tak? okay! let's start the story.

setiap manusia takkan lari dari perasaan suka mencintai dan suka dicintai. itu lumrah dan kita tidak boleh menghalangnya melainkan paderi. dan setiap manusia memerlukan pasangan hidup masing2 untuk saling melengkapi. Kita pun tahu kan hawa diciptakan dari tulang rusuk adam tapi kita juga diberikan akal untuk berfikir mana yang baik dan mana yang buruk.

remaja ! yes, kita adalah remaja. Sudah pasti nafsu kita sangat la tinggi. nafsu makan, nafsu nak shopping *sila terasa, nafsu tidur. semua tu nafsu! tapi kawal oke dude!

sekeping hati wanita 
Kita tak tahu siapa jodoh kita tapi apabila rasa dialah yang terbaik untuk menjadi imam kita, berdoa la pada Allah. nescaya Allah akan mendengar doa hamba-Nya. cari lah seseorang yang boleh membahagiakan anda dan boleh memberi semangat kepada anda :)) rupa tu perlu gak tengok tapi hati tu laaagii llaaaggii penting!

Allah dah rancang sesuatu yang terbaik untuk kita. kan kan kan :)Ni peringatan untuk diri aku sebab aku ni insan yang lemah yang sentiasa melakukan kesilapan tapi taksalah kan kalau aku nak bagi pendapat sendiri. renung renung kan

1 comment:

  1. perghh lawa gila pic model tuh aweome...

    do visit n follow
    http://myaleo.blogspot.com/2012/07/selamat-ulang-tahun-tunangku.html

    ReplyDelete