Tuesday 24 July 2012

ulasan arsenal vs malaysia

Assalam semua.

pergi bukit jalil tak semalam? tengok arsenal vs malaysia. *ehem ehem, aku peminat setia arsenal. tapi tak pergi pun stadium. sebab nak terawihh kan. so, aku lebih prefer terawihh kot.. After terawihh tu, apa lagi serbu kedai makan a. HAHA,, tengokkk bola.:)), best giler


From apa yang aku tahu, arsenal adakan friendly match nie sempena Arsenal Tour 2012 sebab nak dapatkan sokongan daripada rakyat - rakyat Malaysia terutamanya penyokong setia Arsenal. Keputusan rasmi semalam Arsenal - 2 , Malaysia - 1.

Walaupun Malaysia kalah, tapi aku cukup berbangga dengan corak permainan yang ditunjukkan olehh pemain2 Malaysia dimana di awal permainan, Malaysia mendahului dengan 1-0. Bukan senang untuk pemain Asia memberikan saingan hebat pada kelab - kelab europe ni.. Tahniah Malaysia. Penjaga gol Malaysia, Farizal Marlias sangat cekap menghalang bola daripada masuk ke dalam gawang Malaysia. Syabas.

Sebagai penyokong setia Arsenal, aku harap prestasi yang lebih mantap dapat ditunjukkan dari semasa ke semasa *perghhh ! dah macam pengulas bola betul2 nie,HAHA

Tengok gambar ni----------------------------------------->

semangat tak kami? aku pegi kelas pakai baju arsenal while nailah and moyy pakai baju malaysia






1 comment: