Sunday 26 August 2012

raya sakan tahun ni

salam readers,

hampir sebulan da tak update blog! busy dengan keje2 meng upgrade blog ni. ye la dunia makin maju, blog nie ponn nak maju jugak. kui kui. nampak tak perubahan pada blog ni? HAHA, simple tapi complicated taw nak buat mende2 yang leceh ni.

Sebelum bercerita panjang tentang hari raya, aku di sini memohon maaf atas segala kesalahan dan kesilapan yang pernah gua lakukan. jika ada yang terguris hati or terkasar bahasa tu, ampun yer buk. Aku seorang manusia biasa yang sentiasa melakukan salah dan silap.

So, cakap bab raya ni mesti semua excited kan. selama 18 tahun hidup, raya tahun ni paling best sekali weh. 2 in 1. dapat raya dengan family dan kawan dalam satu masa. Fuh, penat tapi seroonnookkk!

ni gamba family saya----------->tema biru


raya 2012

dan terjumpa gamba ni raya 2010 -------------------------------> nampaktakperbezaan?


raya 2010

raya tahun ni lagi meriah sebab ada sepupu2 cilik ku yang sentiasa aktif


tapi yang lagi seronok sebab dapat raya bersama rakan rakan tahun ni. konvo ramai ramai pegi open house. Al maklum la semua da ada kereta masing masing. Aku ni je sampai sekarang tak ada lagi lesen kereta. sob sob. jadi, kerja saya ialah tumpang kereta orang lain la. HAHA


lalalala, gembiranya raya tahun ni bersama mereka. Semoga tahun depan jumlahnya akan bertambahh. me is so happppyyyyyyy :))

No comments:

Post a Comment