Tuesday 28 August 2012

nak kawan tu ikhlas ke tak?

salam readers,

hari ni seriously taktahu nak buat apa.! btw, aku baru je create fan page kat facebook! jangan lupa like yer kawan kawan klik sini :). nak sambung cerita pasal kawan ni. Jom laayaann ~

Kadang kadang kita boleh perasan, kawan kita ni sebenarnya ikhlas ke tak eh nak kawan dengan kita atau ada udang di sebalik mee? Kita tak tahu hati budi orang ni, just beware okay! warning alert . Ada sesetengah orang berkawan sebab kawan dia glamour! nak tumpang popularity orang, ceh! apa dapat. 

Ada pulak tu berkawan sebab kawan dia kaya, perghh! boleh pau duit dia ni.tapi bila kawan yang kaya tu dalam kesusahan, tetibe je tak nak mengaku kawan plak. Hish, tak baik lol buat camtu. haa ni lagi teruk! berkawan sebab kawan dia akan cover line kalau dia buat jahat. Pastu kalau kena tangkap, kawan yang tak bersalah tu yang kena! Amboi, dah la da buat salah, nak libatkan orang lain pulak. banyak cantik muka hang!HAHA


Aku pernah ada pengalaman pasal tajuk ni ! pernah ada one time tu ada sorang ni dia tetiba je rapat dengan aku. Sebab apa taw? sebab kawan aku ni cantik dan famous. Mula2 aku takperasan lol tapi lepas dia dah rapat dengan kawan aku ni, jumpa aku pun malas nak tegur. Perghh!since that day! aku tengok dia pun aku buat tak layan da. Buat apa nak kawan dengan orang yang tak ikhlas kawan dengan kita kan. 

No comments:

Post a Comment