Wednesday 12 September 2012

Jordan - kehidupan baru telah bermula

Ahlan wassalam 

Alhamdulillah, pada 10.9 baru baru ni , aku selamat tiba di Irbid Jordan. First impression is "waaooo, Jordan fully warna coklat ". dikelilingi dengan padang pasir.  cuaca kat sini sebenarnya takde la panas sangat.Walaupun luaran nampak macam panas, tapi sebenarnya angin kat sini sangat sejuk. our house have no fan okay! HAHA


senyum tak ikhlas! letih lol sehari suntuk mengembara dalam flight tu 

First first kitaorang naik flight MAS transit kat bombay atau nama baru Mumbai. Lama jugak la kitaorang transit. lebih kurang 6 7 jam. Lepas tu kitaorang naik flight from mumbai to Amman. Amman tu adalah salah satu daerah kat Jordan ni. Sementara nak tunggu masa nak naik flight pergi Jordan, kitaorang main game kad kad ni dulu

! lama giler tak main kad ni. Last main time darjah 6. HAHA. tapi okay la! not bad. first first main dapa no 2., 

time transit kat mumbai ni aku sempat la perhatikan orang orang kat sekeliling. Rupa rupanya mumbai ni la tempat tinggal shah rukh khan ! hish! marah betul aku sebab shah rukh khan tak datang sambut aku kat sini HAHA



this is airport mumbai where is shah rukh khan? HAHA. tunggu tapi tak datang datang

kitaorang sampai jam 8.15am waktu amman. maknanya kalau kat malaysia pukul1.15pm la. Kitaorang adalah kumpulan yang pertama sampai. Satu kumpulan transit kat new delhi dan satu kumpulan lagi transit kat dua tempat , new delhi dan dhoha



 hai jordan! hai irbid! sila berbuat baik dengan saya kerana saya akan berada di sini selama 6 tahun. saya tak nak sedih sedih taw duk sini.

2 comments:

  1. Gudluck kat sane ye dik. Take care kat negare orang tu taw =)

    ReplyDelete
  2. all the best to you and may Allah bless you allz malaysian

    ReplyDelete