Saturday 1 September 2012

test JPJ dah selesai

salam readers,

Alhamdulillah, lega sangat sebab dah berjaya dapat lesen kereta. HAHA, orang lain ramai dah boleh bawak kereta tapi aku ni je baru terkedek kedek nak test. Kekangan masa tu la yang menyekat aku nak dapat lesen P. Tapi syukur gila dah settle! 

Aku ni cuak sangat sebab aku dapat no 1. Fuh! first first kereta yang gerak tu kereta aku la. Semua orang tengok! cuak cuak! ye la. orang lain pon tengah berdebar gak. Sama je la semua. tapi advantage untuk aku gak sebab tak payah nak cuak lama lama.


tengok la tu ! no 1-siti aishah ! mau nyer aku tak cuakk jah. haihh

Sebenarnya nak test kereta or motor ni takde la susah sangat. senang je. tapi sebab berdebar punya pasal kan habis lupa apa yang pernah belajar. Debaran yang di rasa tu lebih teruk daripada nak exam SPM! lagi teruk daripada nak dapat result SPM okay, seriously! 

Kebiasaannya kaum perempuan a gelabah sikit *okay!aku terasa, hehe. Kalau lelaki tu tak payah cakap la. Korang dah pernah bawak kereta pegi jalan jalan even though takdapat lesen lagi. tapi kalau kami, kaum kaum hawa nak buat camtu alamak nya kena kejar dengan batang penyapu la dengan mak bapakk kami, haihh.

Lastly, thanks to my beloved friend *ehem ehem, paham2 sendiri eh sebab telah meng femeskan saya dengan ketua tester jpj hari ni, HAHA. bangga i ade kawan macam u! HAHA

1 comment: