Wednesday 18 January 2012

MEREKA...takkan saya lupakan

olla.

salam semua. dah makan ke belum ni.kalau belum, cepat2 pergi makan sekarang. (ayat nak menghasut) sebab berat saya dah bertambah. nak2 pulak, time cuti panjang macam ni. kumpul lemak je la saya ni. tak sanggup nak timbang berapa kilo. takut pengsan!

HAHA>>> okay.stop it. back to the tittle. Sape 'MEREKA' tu eh?? jeng3x.. mereka ni la kawan yang saya suka borak dekat sekolah. cerita pasal ni la. cerita pasal tu la.macam2 ada(ASTRO)


korang pernah tak rasa macam susah giler nak sesuaikan diri dengan persekitaran baru. ye la. negeri baru, kawan baru, sekolah baru(tapi bangunan dah buruk,hikhik),cikgu baru...semuanya baru.

susah kan??


sama lah dengan saya.tapi sekarang saya dah banyak belajar. Thanks semua kawan2ku.

Selain dari kawan perempuan a.k.a GF yang saya rapat, saya juga ada 'mereka'. Saya tak rapat sangat dengan lelaki2 di mrsm tgb. Al maklum la , saya ni, shy shy cat. tapi nasib baik la 'mereka' sudi berkawan dengan saya. mood: terharu, blink blink.Mungkin mereka tak perasan, tapi saya sedar akan kehadiran mereka*macam keling je ayat.


'mereka' ni kebanyakkannya dah berpunya. So, saya tak nak ganggu. cuma saya harap mereka semua kekal bersama.


JOM KITA KENALI 'MEREKA'








No comments:

Post a Comment