Wednesday 25 January 2012

perigi cari timba?

waa..macam menarik je title ni #PERIGI CARI TIMBA?. mungkin ada orang confuse. siapa perigi dan siapa pula timbanya? maksud perigi cari timba ni, perempuan yang mencari atau terhegeh-hegeh dengan lelaki.
situasi sekarang? salahkah fenomena ini.

ini antara pendapat rakan2 saya






maknanya ramai yang tak kisah kalau perigi pulak yang cari timba. memang kita kena akui, zaman dah berubah. Perempuan pun dah hebat2 sekarang. kalau dulu,perempuan jarang yang bekerja.kena duk rumah je,tapi sekarang dah lain. so, benda ni memang xde salahnya. tapi biar la berpada2 ye. jangan sampai jatuhkan maruah perempuan! xpayah la nak tergedik gedik_-


leaki pun kadang2 tu tak nak mulakan dulu. takut dikecewakan la, takut kena reject la. tapi korang perlu tahu, tak salah mencubakan. Jadi la berani sikit*gagah dan berani okay. Saya terkejut bila tahu ada kawan saya (perempuan) yang mintak kapel ngan budak laki? huish..advance betol. Biar la. asalkan mereka bahagia. Manala tahu, satu hari nanti i will do the same thing. who knows..


Tapi, mungkin hati saya tak terbuka lagi untuk mencari lelaki.ye la, saya pun muda lagi. banyak lagi masa dan waktu ye. Eyh.no bajet2 H0T eh. sebab saya tak hot pun.


        FIRST : sebab saya ni malu. segan la nak mulakan dulu


       SECOND : sebab saya rasa orang laki akan pikir dorang ni ramai peminat, so layan pun endah tak        
                         endah je


cop2.. tapi kalau dah takde orang nak tu. kita kenalah usaha sikit ye. Percaya pada jodoh!
       

2 comments:

  1. thank sis be my follower. i was follow ur back. =)

    ReplyDelete
  2. i've followed u..follow me back at elliakisstyna.blogspot.com

    ReplyDelete