Monday 2 January 2012

this is me

Hai, Hello, Olla, oppss sori. Assalamualaikum. nama saya Siti Aishah Bt Mohd Zahidi. Kawan2 panggil saya ecah.Jom tengok pejalanan hidup saya menjadi budak sekolah.

 Darjah 1-6: SK Sultan Sulaiman 1
 Tingkatan 1-3: SMK Sultan Sulaiman, Imtiaz Kuala Berang, Imtiaz Kuala Terengganu, MRSM Kuala Terengganu (banyak jugak sekolah saya jelajah)
Tingkatan 4-5:MRSM Tun Ghafar Baba

Saya ni budak baik. Saya xsmoking, saya tak hisap dadah. Kadang2 saya ni ceria, kadang2 saya ni sedih, marah,bengang. Biasa la tu. Kalau tak ade perasaan kan orang panggil abnormal plak.

Saya ni mudah didekati.boleh je nak jadi kawan. Aiman tak kesah. Tapi nak bukak mulut berkenalan dengan anda semua, aduh. macam ada emas dalam mulut ni.

Saya ada ramai kawan. Saya suka berkawan. SERONOK>> Saya ni hodoh je. tak lawa macam kalian. Tapi tak ape. asalkan hidp saya bahagia.cukup la.

THIS IS ME >__<



muka seposen. tak, sebenar nya muka nak mintak penampar tu. HAHA..okay la. dah kenalkan sape saya. Jangan pernah bosan jadi kawan saya taw

No comments:

Post a Comment