Thursday 12 January 2012

new SPECK

 hai,

Assalamualaikum

Sejak jadi penjaga rumah terhormat ni, rasa macam bosan giler la pulak. ye la. duk rumah jer setiap hari.  tunggu masa je nak timbang berapa kilo dah lemak terkumpul. then, buat contest. wooahaha,,vote2! cari kerja pun tak dapat. aduhh. susah betul nak cari kerja waktu siang je. my mom tak kasi la kerja malam.

So, tadi , kawan saya call. ajak keluar pergi giant. Giant pun giant la. jalan2 cuci mata. nak beli barang pun bawak duit sikit je. Dah pokai. HAHA, then,jumpa la kawan kawan saya*paham tak?? kawan saya punya kawan. Dia tengah jaga kedai speck. comel plak speck2 kat sini. 

Gedik an. nak jugak beli satu speck. tapi takpe.tak beli sorang2. kawan saya beli jugak,macam style je. tapi saya rasa trend ni dah lama dah kowt. ala, saya bukannya up to date sangat.







mak ai, dah kosong la duit dalam dompet. HAHA<padan muka,gedik sangat an nak beli.

BEFORE pakai speck



buruk giler muka!!!!


AFTER pakai speck

jeng3x apa dah jadi kat muka aku eh?



lepas ni, nak pergi jalan2 pakai speck baru la. waahh.,cam gempak je.

No comments:

Post a Comment