Friday 30 March 2012

apakah kerjaya pilihanku?

Assalamualaikum semua

Kepada budak2 lepasan SPM, dah siap isi upu ke belum? scholarship dah apply? dah ready nak interview? banyak betul soalan yang kau tanya cah. kau tu macam mana plak?

Btw, aku pun tak tahu apa sebenarnya yang aku nak kecapi. Aku mengaku! aku ni seorang yak tak tetap pendirian! susah2. tapi aku ingat lagi masa form 1, kaunselor pernah bagi satu helai kertas. Beliau suruh aku isi matlamat, cita2., bla, bla, bla. Aku tulis la aku nak jadi doktor dan tempat untuk belajar pulak aku tulis universiti di rusia.

Aku ingin merealisasikan setiap apa yang aku tulis tu. Aku harap keputusan aku tu betul.

sampai sekarang , aku still lagi confuse. Aku nak ambil course apa yerk?

MEDIC?


ENGINEERING?

atau 

BIOTECHNOLOGY?




still with question mark. Hopefully , I can decide the best for my future

No comments:

Post a Comment