Monday 26 March 2012

resultSPM2012

Hye readers,

for those who is still reading my blog, thanks a lot peep...

lots of love from me, Aisharz Kaizen <3

maybe macam dah basi nak cakap pasal result SPM ni, tapi still aku nak cakap jugakk. HAHA, degil kan, dah basi tu, basi je la.

First of all, aku nak ucap ribuan terima kasih kat mak aku sebab sentiasa memberi sokongan pada aku. Iringan doa yang tak pernah putus, akhirnya membuahkan hasil..

Then, kepada semua cikgu2 MRSM tun ghafar baba, sekalung penghargaan kerana tak pernah jemu mengajar saya dan rakan2.. Kami dah buktikan pada cikgu, kami boleh dapat no 1 among semua MRSM di malaysia nie.

to all my beloved friends, perjuangan kita masih belum berakhir taw. SPM hanya tiket untuk mencapai impian dan cita2 kita. berusahalah till our last breath.Allah knows everything! He has plan something good for us.

HAHA..jeng 3x..

Berapa A kau dapat nie cah? buat suspen je.

tut.

tut...

ttuutt..

Alhamdulillah, aku dpt straight A. tapi untuk lebih specific, 5A+, 2A dan 3A-. Aku dah bersyukur sangat dapat kaut semua A. Terima kasih YA ALLAh.

No comments:

Post a Comment