Thursday 8 March 2012

persembahan yang TERBAIKK

Assalamualaikum semua,

Hari ni, aku nak kongsi dengan kalian semua luahan perasaan tulus dari lubuk hati aku ni. HAHA,. cewah. *sori entry kali ni panjang sikit*Aku rasa sangat gembira  sebab berjaya mencipta kenangan yang terindah bersama-sama mereka, ahli2 BETARIANS.  

Sepanjang 6 minggu mengikuti program ni, aku belajar banyak sangat, belajar menjadi seorang yang matang , belajar untuk menjadi seorang ketua walaupun masih failed tapi yang paling penting aku belajar tentang friendship.

'KAWAN, SEJAUH MANAPUN PERJALANAN HIDUP AKU, TANPA KALIAN , AKU TAK BISA BERGERAK'


masih mecari matlamat diri yang tak pasti

Inilah suka duka kami selama 6 minggu. Terpaksa mengorbankan masa dan waktu demi menjayakan satu persembahan. Kami inginkan yang TERBAIK. *6mac2012takkanpernahkulupakan*.


BULLY! itulah tajuk yang kami pilih sebagai persembahan terakhir sebelum majlis penutup




Practice ! practice dan terus practice! walaupun, kadang2 kita rasa down, tak bersemangat dan malas. tapi kita still tak putus asa kan.

#korang ingat tak time dorang umumkan majlis penutup kena tunda tu, ramai kot yang tak boleh datang kan. time tu korang nangis kan *girls la. HAHA. sedih kan. setiap hari balik lewat, tuptup, tak boleh buat time hari sebenar.

Allah knows everything right. Thanks God for giving us a chance to perform our show



BETARIANS, persembahan kalian sangat best (aku hanya mampu tersenyum)


Ahli keluarga BETARIANS


kamar razali : good job stage manager! lakonan yang spontan.
zack bamna : HAHA, mak aku cakap lakonan kau kelakar. 
amrul azri : kecek kelate sekali + thailand, sawadikapp!! takde rezeki nak belakon masa penutup
syafiq nickhun : jangan pernah membiarkan diri anda menjadi seorang yang NERD Akhirnya, kau berjaya membawa watak utama, tahniah
farah adeliena : tak sangka kau ni pandai berlakon. sangat membanggakan.p/s: jangan jadi devil ye kat luar sana
niramu hoshi : good in menghayati watak. angel yang comey!! cun!!
syada citrus : forever gedikk, takpe i like! rancang event btol2 taw.thanks syg
ieyna rieyna :  good supporter. nasib baik awal2 dulu kau ada, banyak membantu
nurul nadiah : well done syg. sepupuku yang sangat baik , gaya seorang story teller.
ain fatihah : Muka macam ganas, tapi suara manja
liyana yasmin : Sangat pemurah. thanks sbb belanja kami BBQ, syg yana
izzati afiqah : pemalu lettew. HAHAH. Senang2 datang la lagi kedai maxis 
iera qia : semangat giler time speech choir (aku suka)
nur dalila : sori la pasal hari tu (rahsia kita2 je)
mira hashim : thanks sebab jadi driver kami *jangan claim duit minyak ye, HAHA
insyirah takwa: sangat ayu #perempuanmelayuterakhir, suka kawan dengan beliau
arerun langs : technician yang cekap. kau bijak! doctor-to-be(budak star bio)
amir husaini : big changes! bagus2. keep it up.xpayah la jadi pendiam macam dulu, xbest!
wan wmr : good in editing video, aku pun takpandai
gudang garam : aku suka menyakitkan hati kau   HAHA.sori la*nanti kau mesti keluarkan jari yang tengah tu kan. mulut cap ayam, tapi harap2 hati baik la ye
firdaus al-khawarizmi : hey u shheettoopp!! opps sori, just joking
din binjai : tak sabar2 btol balik kemaman. HAHA
hazim ajiem : class rep + reporter
nur elia syaheera : well done , prop manager #bagus2, sangat rajin
nur hidayah : hi, si gadis yang manis*sedang menyanyi (jaguh bowling perempuan)
mazarina azwar : mak saya suka gaya awak jadi ketua speech choir




                   syafiq sebagai budak nerd


devil dan angel


geng kapak!

we have joy and we have fun












No comments:

Post a Comment