Saturday 10 March 2012

part time kerja di THE ONE MOBILE

sawadikapp..


Sementara nak tunggu result SPM keluar on 22thmarch2012 ni, aku kerja kat kedai maxis the one mobile. Ala, kerja hari minggu je sebab hari2 lain aku masuk kelas bi. Busy kan hidup aku? mengalahkan orang dah habis belajar. padahal result SPM pun tak dapat lagi. 7 hari tanpa berhenti. tapi setakat ni aku tak menyesal taw. At least, aku dapat pengalaman baru. kan3??




okay, sekarang aku nak promote kedai ni


Kedai MAXIS THE ONE MOBILE ada menjual
   
                1. smartphone [ iphone 4S >contract dengan maxis atau body sahaja<, ipad2,blackberry,samsung]


                2. porchbag handphone


                3. case handphone








              4 no maxis dengan plan yang baru  : BAGUS :



              5. moshi moshi


Kadang2 customer ni ada macam2 kerenah. Sebagai seorang staf, kita kena sabar menghadapi mereka. SMILE! satu perkara yang semua pekerja perlu tahu okay.

HAHA. datangla beramai2 untuk memeriahkan kedai ni.

No comments:

Post a Comment